systemy wystawiennicze

Systemy wystawiennicze i ich rodzaje

Obecnie form reklamy jest mnóstwo. Mało i wielkoformatowe, zewnętrzne, wewnętrzne, świetlne, mobilne jest ich naprawdę sporo. Jednak z pewnością warte uwagi są systemy wystawiennicze będące jednocześnie formą reklamy jak i źródłem informacji. Materiały promocyjne tego typu moją bardzo szerokie zastosowanie. Na co dzień wykorzystuje się je w centrach handlowych, sklepach, biurach, lokalach usługowych bądź gastronomicznych, jak również podczas targów handlowych, eventów promocyjnych, wystaw czy konferencji, sympozjów itp.

Systemy targowe powinny przyciągać uwagę

www.eventlogistica.comProducenci oferują nam wiele rodzajów systemów wystawienniczych. Do najbardziej popularnych z pewnością należą roll upy czyli kasety rolujące wykonane z aluminium na którym umieszcza się zamówioną przez klienta grafikę. Jest to idealne wsparcie dla kampanii marketingowej wzmacniające przekaz wizualny. Roll up może być stałym nośnikiem reklamy usytuowanym przed lokalem czy też chwilowym, wystawionym na potrzeby promocji czy pokazu. Jego atutem z pewnością jest niewielka waga, dzięki czemu roll up łatwo jest przetransportować. Systemy wystawiennicze to również ścianki i stosika targowe czy degustacyjne. Ścianki wystawiennicze od roll upów różnią się przede wszystkim rozmiarem, a także zastosowaną metodą i materiałami użytymi do wykonania. Mogą być zaokrąglone, uwypuklone, wklęsłe, wyposażone dodatkowo w półki oraz światła. Idealnie sprawdzą się na wszelkich akcjach promocyjnych i stanowią ciekawe tło prezentacji. Głównie zawiera się na nich najważniejsze informacje dotyczące firmy i jej działalności. Stoisko targowe natomiast wyglądem przypomina box. Jak sama nazwa wskazuje, znajdują one głównie zastosowani na targach handlowych jako punkt informacji o marce, jednakowoż również często spotykamy się z nimi chociażby w galeriach handlowych jako na przykład stanowisko sprzedaży bezpośredniej. Dzięki aluminiowym profilom istnieje możliwość łączenia paneli, zwykle wykonanych z tworzywa PCV, w różne konfiguracje tworząc ciekawe, przestrzenne kształty. Występują one w formie liniowych stanowisk, wysp targowych bądź elementów podwieszanych nad stosikiem. Do innych powszechnie stosowanych form systemów wystawienniczych należą również pułki na ulotki, stojaki i flagi reklamowe.

Systemy wystawiennicze są bardzo rozbudowaną formą reklamy wciąż powszechnie spotykaną. Największą ich zaletą jest uniwersalność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb. Ich nieduża waga pozwala na ich łatwe transportowanie dzięki czemu mamy sposobność korzystania z nich na co dzień jak i w przypadku zorganizowanych, jednorazowych imprez masowych.

Czytaj więcej na: http://eventlogistica.com