Fotobudka atrakcją na wesele

Tradycyjne wesele polegające na ceremonii w kościele, a następnie uroczystości weselnej na sali z muzyką i cateringiem to już rzadko spotykane rozwiązanie. Teraz coraz częściej Młode Pary szukają ciekawszych rozwiązań, aby uczynić swoje wesele wyjątkowym.

Fotobudka ostatnio jest coraz częściej główną atrakcja wesela

fotobudkaSzczególnie trendy na nietypowy ślub możemy zauważyć w Warszawie, gdzie gwiazdy naszego show biznesu organizują nietypowe przyjęcia zatrudniając specjalistów od organizacji wesel. Przede wszystkim to co odróżnia wesele gwiazd od wesela zwykłego, szarego obywatela jest nietypowy motyw przewodni. Na przykład elementy marynarskie i wesele na jachcie, bądź strój księżniczki rodem z Disneyowskich bajek, a wesele na zamku. Poza tym, aby było ono z pompom, organizuje się pokazy fajerwerków czy iluzjonisty. Ostatnio w modzie jest również fotobudka na wesele warszawa. Wprawdzie jej cena jest w miarę dostępna dla zwykłych śmiertelników, jednak mało kto decyduje się na nią na tradycyjnym weselu. Fotobudka to fajne rozwiązanie, ale raczej na przyjęcia pępkowe, kinderbale czy inne nietypowe przyjęcia. Chociaż na weselu zdjęcia wykonane na miejscu będą z pewnością fajną pamiątką dla gości. Oczywiście gwiazdy chcąc się wyróżnić szukają co nowych to rozwiązań i pomysłów.

Na przykład znana modelka postanowiła na swoim weselu urządzić pokaz mody sukien ślubnych, w którym rzecz jasna brała udział. Ponad to często nie kończy się na jednym weselu, a na kilku przyjęciach, osobno dla rodziny, osobno dla przyjaciół i jeszcze osobno dla dalszych znajomych.

Fachowe rozwiązania w zakresie druku cyfrowego

Różnorodne techniki drukowania oferują rozmaitą charakterystykę i z pewnością w zależności od tego, jakie dokumenty jakiego przeznaczenia planujemy wydrukować, warto będzie zastosować rozmaite rozwiązania.

Zainwestuj w najlepszy druk cyfrowy

druk cyfrowy z WrocławiaJeśli interesuje nas doskonały efekt drukowania, który na najbardziej nawet czujnych oczach zrobi jednoznacznie korzystne wrażenie, to warto będzie wykorzystać druk cyfrowy-Wrocław. Tylko druk offsetowy jest w stanie go pobić na polu jakości druku, jakkolwiek jednak z offsetem wiążą się kolejne problemy. Jest to bowiem technika, która wymaga pod kątem drukowania odpowiedniego przygotowania, dlatego też trudno jest się spodziewać, by sprawdziła się ona tam, gdzie zależy nam nie tylko na wysokiej jakości, ale również i na czasie. Drukarnia cyfrowa z Wrocławia dysponuje doskonałymi urządzeniami działającymi w zakresie druku cyfrowego, które zaoferują nam rewelacyjne wyniki druku bez niepotrzebnej zwłoki. W mieście Wrocław znalezienie doskonałych punktów zajmujących się drukowaniem z zachowaniem najwyższej dokładności jest łatwe. Inwestując naszą gotówkę w najlepsze techniki druku spodziewać się możemy rewelacyjnych efektów, o które trzeba zadbać chociażby przy okazji drukowania plakatów czy też ulotek.

Wyłącznie doskonale prezentujące się materiały reklamowe czy też broszury rozdawane na targach zrobić będą mogły na klientach odpowiednio korzystne wrażenie. Aby więc nie skompromitować się w takich wypadkach korzystnym dla nas będzie wykorzystanie technik druku gwarantujących najlepsze możliwości.

Agencja PR czy własny pracownik zajmujący się PR?

Wielu właścicieli firm, szczególnie niewielkich, staje przed trudnym problemem zajmowania się działalnością public relations, która obecnie jest niezbędna, aby zyskać rozpoznawalność, odnieść sukces i radzić sobie w różnych trudnych sytuacjach. Jedni stawiają na zatrudnienie osoby, która równocześnie będzie zajmować się PR, marketingiem i reklamą, inni wolą specjalistę wyłącznie od PR, a jeszcze inni stawiają na współpracę z agencją. Każdy z tych rozwiązań ma swoje zalety i wady, zasadniczo jednak sukces któregoś z nic zależy w głównej mierze od osób zajmujących się public relations.

Zewnętrzna agencja PR oznacza kontakt z ludźmi, którzy mają bogate doświadczenie w tej dziedzinie i zajmowali się różnymi branżami. Mają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz często naocznie przekonywali się o skuteczności (lub jej braku) różnych rozwiązań. Ponieważ pracują równocześnie z wieloma klientami, to mogą pozwolić sobie na utrzymanie niskiej stawki, a więc współpraca z agencją cenowo wypada podobnie lub taniej niż zatrudnienie własnych specjalistów od PR. Z drugiej jednak strony duża liczba klientów to także problem z zagospodarowaniem równej ilości czasu dla każdego, szczególnie gdy jeden z nich przeprowadza aktualnie dużą kampanię lub ma poważne problemy, wymagające zaangażowania większej niż zwykle liczby pracowników. Możliwe również, ze ze względu na specyfikę branży lub trudności w komunikacji wynikające z różnego podejścia do wielu spraw współpraca z agencją nie będzie przebiegała tak gładko, jak można sobie tego życzyć, choć oczywiście większa liczba dostępnych pracowników to też szansa na znalezienie tego, z którym właściciel firmy najłatwiej znajdzie wspólny język.

Zatrudnienie własnego specjalisty (lub specjalistów) od PR pozwala na wybranie najlepszej kandydatury. Taka osoba będzie w pełni skupiona na swojej pracy i nie rozpraszana innymi zadaniami. Będzie również znała firmę od podszewki, jej mocne i słabe strony, specyfikę branży i inne zagadnienia, które osobie z zewnątrz mogą umknąć. Z drugiej jednak strony sprawia to, że braknie jej dystansu, który często jest niezbędny przy takiej pracy, a zdobywanie doświadczenia jedynie przy pracy w jednej firmie nie pozwala w pełni rozwinąć skrzydeł, dlatego taki pracownik z reguły ma mniejsze doświadczenie zawodowe niż osoba zatrudniona w agencji PR.

Jak widać, wybór każdego z tych rozwiązań może się wiązać z określonymi konsekwencjami, które wpłyną na skuteczność działań PR.

pobrane (3)

Koszulka wyrażająca więcej niż tysiąc słów

Niegdyś ubiór wyrażał przede wszystkim status społeczny. Tylko najbogatszych było stać na modne kroje i najcenniejsze materiały, a do tego często osoby, które nie miały pochodzenia szlacheckiego, nie mogły nosić określonych materiałów. Ubranie lub jego część bywało także (i wciąż jest) wyrazem przekonań politycznych i wyznawania określonych wartości, także religijnych, jak żydowskie mycki, burki muzułmanek czy francuska czapka frygijska. Niektóre stroje kojarzą się także z określonymi zawodami (kitle, mundury, trikorn).

T-shirt z nadrukiem, koszulkaWspółcześnie ubiór to także sposób na wyrażenie swojego hobby, zainteresowań, a nawet aktualnego nastroju i poczucia humoru, w czym dodatkowo pomaga popularna w wielu sklepach opcja wykonania koszulki z własnym nadrukiem. Różnorodność gotowych nadruków i napisów, przy mnogości krojów i kolorów, połączona dodatkowo z możliwością wykonania własnego wzoru, pozwalają czuć się w takiej koszulce naprawdę wyjątkowo, ponieważ możliwe jest, że nikt inny na świecie nie posiada identycznej.

Nadruki na koszulkach odnoszą się do wielu dziedzin życia, w szczególności do popkultury (wzory związane z filmami, muzyką, literaturą, komiksami), są także cytatami, często grafiki na nich wyrażają aktualne zainteresowania lub nastrój „nosiciela”, jak koszulka z Garfieldem i napisem „Nienawidzę poniedziałków”. Informatyka/programistę można poznać po napisie „Hello world”, fana Harry’ego Pottera po znaczku Insygniów Śmierci lub prostym napisie „Always”, a hipstera po „I NY”.

Różnorodność wzorów i krojów pozwala każdemu znaleźć coś dla siebie lub stworzyć idealną koszulkę, zgodną z własnym gustem.

Reklama widoczna z daleka: balony pneumatyczne

balonyRóżnego rodzaju targi, prezentacje czy nawet sponsorowane zawody sportowe nie mogą obyć się bez reklam. Specyfika tych wydarzeń zwykle sprawia, że standardowe billboardy czy plakaty nieszczególnie przyciągają uwagę. Z tego powodu reklamodawcy zostają zmuszenie do skorzystania z takich nośników reklamy, które będą widoczne z daleka i atrakcyjne wizualnie, a przy tym będą dość proste, by ludzie zajęci oglądaniem zawodów czy stoisk nie rejestrowali je zupełnie przelotnie, nie musząc się na nich skupiać na dłuższą chwilę. Te role spełnia reklama pneumatyczna, która wykorzystuje różnego rodzaju balony (zarówno bardzo małe jak i bardzo duże), a także nadmuchiwane bramki czy nawet… małe sterowce.

Spośród wyżej wymienionych balony pneumatyczne wydają się rozsądnym kompromisem pomiędzy wizualną atrakcyjnością, widocznością i rozmiarami, oraz ceną i łatwością obsługi. Są bardzo duże, dlatego widać je z daleka. Ich powierzchnia pozwala na swobodne umieszczenia loga dwóch firm równocześnie, dzięki czemu dla obu jest to jeszcze tańsze rozwiązanie. Balony mocowane są na ziemi i trudno przejść obok nich obojętnie. Przyciągają wzrok rozmiarami i kolorem, a także przypominają w jakimś stopniu o zabawach z dzieciństwa czy też o miejscach, do których zabierało się swoje własne dzieci.

Balony pneumatyczne są z całą pewnością jednym z ciekawszych rozwiązań w zakresie reklamy w czasie imprez masowych.

Czy warto inwestować w aplikację mobilną dla firm?

Jeśli prowadzi się firmę warto jest inwestować w nowinki, które zwiększą relację pomiędzy klientami, a firmą. Aplikacje mobilne dla firm zwiększają także produktywność oraz efektywność zespołu. Wszystko zależy tylko w jakim celu została stworzona aplikacja mobilna dedykowana dla danej firmy.

Aplikacje mobilne dla firm posiadają wiele zalet:

  • zwiększają efektywność pracy,
  • optymalizują działanie firmy,
  • pomagają w kontaktach z klientami.

 

Umobilnienie procesów produkcyjnych lub biznesowych na pewno zwiększa przewagę nad konkurencją, poza tym przyspieszają procesy. Umobilnienie swojej firmy należy zacząć od wprowadzenia jednej, czasem kilku aplikacji mobilnych, następnie stopniowo można rozszerzać ich liczbę. Takie wdrożenia pomału nowych technologi pomoże w znalezienie neuralgicznych  punktów w procesach. Aplikacje mobilne odpowiadają na potrzeby użytkowników, do tego gwarantują bezpieczeństwo. Do tego korzystanie z aplikacji mobilnych może sprawić, że zespół pracowników stanie się bardziej kreatywny, a osoby, które pracują w terenie będą bardziej wydajne. Mobilne aplikacje pozwalają na prace poza biurem, zdalnie, co także wpływa pozytywnie na firmę

aplikacje mobilne dla firm.

Film dźwignią handlu

Ogólne „rozleniwienie” społeczeństwa, długi czas spędzany każdego dnia na oglądaniu telewizji i polegania na prostych przekazach wizualnych jednych martwi, innych cieszy. Do tej drugiej grupy zaliczają się z pewnością specjaliści od video marketingu, którzy już dawno zauważyli, że zdecydowana większość społeczeństwa woli obejrzeć krótki film niż przeczytać tekst na ten sam temat. Stąd wywodzi się ogromna popularność filmów promocyjnych, które są znacznie łatwiejsze w odbiorze niż słowo pisane.

Filmy promocyjne nie mogą być zbyt długie i skomplikowane, ponieważ nie tylko znudziłyby widza, który mógłby do tego ich nie zrozumieć, ale także kosztowałyby zbyt wiele. Kilkadziesiąt sekund wystarczy, aby przekazać niezbędne informacje, zdobyć zainteresowanie widza i przekazać gotową interpretację sceny, którą właśnie zobaczył. Należy też wspomnieć, że taki film nie wymaga użycia wyobraźni, a podsuwa gotowe obrazy i dźwięki oraz tworzy odpowiednie do klimatu muzyczne tło. Staje przez to łatwy do przyswojenia, ponieważ posiada prostą formułę i atrakcyjną realizację.

Badania pokazały, że nie tylko konsumenci wolą ruchomy obraz od tekstu, ale przy tym nawet 90% z nich kieruje się na zakupach wiadomościami wyniesionymi z promocyjnego filmu. Są one świetnym sposobem na osiągnięcie różnych celów: budowanie świadomości i wizerunku marki, podtrzymywanie zainteresowania konsumentów, promowanie produktów i usług.

Wydawałoby się, że po kilku dekadach z reklamami w telewizji nie da się wymyślić niczego nowego i atrakcyjnego. Reklamy, choć w większości schematyczne, potrafią czasem przyjemnie zaskoczyć i przykuć uwagę. Jest to szczególnie możliwe w przypadku filmów umieszczanych w internecie, które nie mają takich ograniczeń jak te telewizyjne. Z tego powodu mogą być dłuższe, świadomie przekraczać pewne normy społeczne i zasady rządzące telewizją, w tym całkowitą poprawność. Paradoksalnie, takie „zakazane” reklamy szokują tylko nielicznych, a pozostałych widzów przyciągają dokładnie te elementy, które sprawiają, że promocyjny spot nie mógłby trafić do telewizji.

camera-1210111_640